en liten mode-lista på lördags eftermiddagen skadar inte


Jag klär mig ganska
olika. Blandar stilar lite tror jag.

Jag shoppar nästan aldrig
på Lindex, Gina Tricot, New Yorker och KappAhl. Gina Tricot har fått in snygga kläder nu, men nu köper många just de kläderna så då blir det inge kul att köpa dem, för då ser man ut som alla andra.

Jag shoppar nästan alltid på H&M och nästan alltid i småportioner. 

Trender följer jag ibland, men ibland blir det för vanligt liksom. När alla går runt med t.ex. den skjortan, det blir för vanligt och mainstream.

H&M är en av de bästa affärerna, otroligt fina kläder till bästa priserna. 

Jag har inte ett enda par svarta jeans eller ett rosa plagg i min garderob.


Det är roligare att köpa dyrare och kläder man verkligen är förälskad än billiga och halvälskade kläder.

En stilikon som jag inspireras av är nog de flesta bloggarna, såsom Angelica Blick, Fanny Lyckman osv.

Pojkars klädstil är jag intresserad av, kollar ofta in stilar och kläder på killar osv. Min pojkvän har väldigt bra klädstil och det tycker jag om. 

En tv-serie/film som inspirerar är nog Gossip Girl. En av de bästa serierna som finns, tillsammans med Grey's Anatomy. 

Butiker jag tycker bäst om är H&M, Monki, Urban Outfitters, BikBok och Topshop. 

[ph: weheartit]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0