början på allt

började gymnasiet i torsdags, what to the hell. känns som jag började nian nyss, alla år bara försvinner. det va rätt kul i allafall. träffade maaaaassa människor jag visste skulle börja på Rudbeck, människor jag umgåtts med förut och människor jag inte visste hade sökt dit. men det var kul, känns som en stor jävla återförening typ haha. 

både idag och igår var jag heeeelt slut när jag kom hem så har typ sovit nu och spelat sims haha. nostalgi.
men seriöst, det här med gymnasiet känns så konstigt nervöst pirrigt roligt spännande. känner på mig att jag kommer trivas och träffa massa nya roliga människor varje dag. nu säger jag godnatt, puss och vi hörs. ska göra mitt bästa för bloggen nu asså haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0