första december



blev precis jättetaggad på december. idag när jag stod och jobbade i vattnet på simskolan så tittar jag ut genom fönstret och ser, tro det eller ej, snöflingor. små, små snöflingor som slingrade sig ner sakta till marken. och på första gången på väldigt länge kände jag en väldigt bra känsla i magen, och jag blev rätt glad även fast snöfallet inte varade så länge. 

idag har jag och mor min inhandlat lite julklappar, så hela engelska släkten har julklappar i år haha. dock har vi svenska släkten kvar. vi har även julpyntat hemma, så numera har jag en jättehäftig spiderman-kalender, en lampjulgran och en träjulgran i mitt rum. mamma har en kompis här ikväll, de sitter och stickar medan jag sitter i mitt rum och försöker läsa ut ''Looking for Alaska''. mitt nyårslöfte för 2013 var att läsa 10 böcker (har endast läst (snart) fyra stycken) hehe, ångest. 

men nu hörrni, ska jag dricka lite thé och läsa ut boken. 

ps. imorgon är det 1 december ds.
 

Kommentarer
Postat av: Hannaaa östh

Asså perfektion på en blogg!!

Svar: hanna gosi <3din är perfekt aswell gmn
None None

2013-12-13 @ 08:25:43
URL: http://hannatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0