sweater weather


är så himla inne på ringar just nu. tror det är pga tumblr, vilket jag tycker är bra, eftersom jag alltidalltidalltid tyckt ringar varit fint. har dock aldrig tyckt det vart fint på mig och har svårt att inte låta bli att pilla på dem då. haha, men jag är verkligen inne i en ringperiod nu. så idag var jag inne i staden och köpte bla. ringar. tog även min american apparel-oskuld. kan fota och visa upp imorgon, då det är lite bättre ljus.

för övrigt har jag höstlov. ett väldigt välbehövligt höstlov, känns dock overkligt att jag inte har skola imorgon??? men imorgon ska jag och mamma på gympa på morgonen, sen ska vi storhandla då jag har bestämt mig för att göra grönsaksbiffar och grönsakslasagne! 

vi hörs imorgon iaf. 

The Neighbourhood – Sweater Weather
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0